Tipy pro snadné hubnutí

Kdo už někdy nějakou dietu držel, ví své. Jak jdou nabyté kilogramy těžko dolů a..

Read more

Tipy pro snadné hubnutí

Kdo už někdy nějakou dietu držel, ví své. Jak jdou nabyté kilogramy těžko dolů a drží se vás jako klíště. Anebo sice shodíte nějaké to kilíčko, ale za pár dnů přijde nežádoucí návštěva v podobě tukových polštářků opět na nevítanou návštěvu. Je důležité dodržovat správný postup. Nejde jen o to, že snížíte obsah jídla a změníte složení jídelníčku, ale je třeba si nastavit přesný režim a ten striktně respektovat.

zeleninové saláty

PITNÝ REŽIM

Nezanedbávejte pitný režim. Mnoho lidí není zvyklých pravidelně popíjet. Tím nemáme samozřejmě na mysli alkoholické nápoje, ale čistou pramenitou vodu nebo bylinkové čaje. Zařaďte v rozumné míře i neochucené minerální vody a jejich značky střídejte. Dostanete tak do těla i nezbytné minerály, které jsou při dietce velmi žádoucí. Popíjejte celý den v menších dávkách. Když se napijete až tehdy, když máte žízeň, je pozdě, protože to je známka dehydratace.  Nepijte během jídla, když už se musíte napít, tak před jídlem.

 

MALÝ NEBO MODRÝ TALÍŘ

Jídlo si naservírujte na malý talíř bmikalkulacka anebo na talíř modré barvy. Ptáte se, proč zrovna modrá, když je dobrá? Je prokázáno, že modrá barva nepřitahuje naši pozornost ani chuťové buňky. Zkuste to. A určitě jídlo spořádejte ne z obvyklé velikosti jídelního talíře, ale dejte si ho na malý talíř. Porce tak bude vypadat mnohem lákavěji, protože bude vytvářet zdání bohatého množství.

ovocný salát

JEZTE POMALU A SOUSTŘEDĚNĚ

Jídla máte striktně daná, a proto si je vychutnávejte. Nedělejte u toho nic jiného a soustřeďte se pouze na snídani, oběd, svačinu, večeři. Nečtěte u jedení noviny, neluštěte křížovky ani nelustrujte mobil. To vše počká na příhodný čas. Teď jste tady jen vy a vaše strava. Je to jakási intimní chvilka jen mezi vámi dvěma, tak si ji vychutnejte a pečlivě žvýkejte. Každé sousto by se mělo přežvýkat 6–20 x. Vyberte si počet, jaký vám vyhovuje. Je prokázáno, že pomalí jedlíci mají nižší tendenci k obezitě.

4.2/5 - (4 votes)