Košile s potiskem pro kolegy na pracovišti

Pracujete v kanceláři a jste v častém kontaktu s vašimi zákazníky? Například pracujete jako bytoví..

Read more

Košile s potiskem pro kolegy na pracovišti



Pracujete v kanceláři a jste v častém kontaktu s vašimi zákazníky? Například pracujete jako bytoví designéři a zákazníci s vámi jednají přímo na vašem pracovišti? A používáte na vašem pracovišti různé visačky se jmény, aby vaši klienti věděli, s kým mají tu čest? Což takhle změnit koncept visaček a namísto šňůrek na krk a připínání různých štítků se spínacím špendlíkem na textil nechat košile přímo potisknout vašimi jmény? Mohlo by to probíhat třeba takto: Pořídíte pro všechny vaše kolegy košile s potiskem https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-textil/kosile/. Například pánské a dámské biokošile z organické bavlny Cuprite v modré nebo černé barvě, které jsou zhotovené z popelínové tkaniny.

žena v košili

Košile jsou velmi elegantní a mohou být dostatečně reprezentativní i tehdy, jestliže je vyzdobíte potiskem s drobným firemním logem a jménem dotyčného pracovníka či pracovnice. Na levé straně hrudi může být jen drobný nápis, nic velkého a přehnaného. A postačí křestní jméno, aby vaši firemní zákazníci mohli dotyčnou osobu oslovovat například: „pane Jiří“ nebo „pane Martine“. Odpadnou vám tím starosti s tiskem visaček, s jejich manipulací a případným odpadáváním na zem. Některé visačky mohou oblečení i poškodit a visačka také může vypadat nepřirozeně. Příliš strojeně. Zatímco potisk na košili může budit dojem, že je přímo její součástí. Že k ní patří a že se jedná o originální textilní výrobek.

muž v košili

Oslovování osob křestním jménem je také více osobní a může i lépe podpořit dobré mezilidské vztahy. Říci někomu: „pane Nováku“ je něco úplně jiného než: „pane Luboši“. Samozřejmě, že lidé ve vzájemném rozhovoru mohou setrvat ve vykání, ale jestliže se více sblíží a panuje mezi nimi více důvěry, mohou si začít tykat. Vše záleží na osobních sympatiích a preferencích. Oslovení jménem také může být nápomocné v situaci, kdy na pracovišti vzniká mnoho sympatií mezi mužem a ženou, což pak může přerůst z pouhého přátelství v hluboký citový láskyplný vztah.